Media społecznościowe w sporcie
Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się o roli social mediów, o tym jak powinna wyglądać komunikacja za ich pośrednictwem. Uzyskali garść praktycznych porad dotyczących funkcjonowania w mediach społecznościowych. Uwagi techniczne przeplatały się z informajami o tym jak komunikować się z odbiorcami, jak wykorzystać social media w relacjach ze sponsorem oraz zaangażowac sponsora w relacje z kibicami i odbiorcami. Duża część zajęć poświęcona była reagowania w sytuacjach kryzysowych, takich jak porażka sportowa czy konflikt w relacjach na linii rodzic-trener-zawodnik - jak reagować na takie sytuacje kryzysowe oraz tzw. hate. Mówiono też o aktualnych trendach w social mediach. Inspirujace i pouczające były praktyczne warsztaty w formie studium przypadków prowadzone przez Zuzannę Gąsiewską.
W szkoleniu udział wzięli trenerzy i osoby odpowiedzialne za media społecznościowe w poszczegolnych polskich zwiazkach sportowych.
Zajęcia prowadzili specjaliści PR: Zuzanna Gąsiewska (Manuka Communications) oraz Michał Mango (Urban Communications).